lunes, 12 de abril de 2010

Pa, trago i llibre de ruta

Cap de setmana de retrobament Stopper... noctàmbul!!!. És l'única manera de veure al Lance. Total que,Divendres nit, sopar a les Pockets i farra-concert de "quarentons" al Nit i Dia amb Steve & The Hooligans. I aquest, matí, pujadeta a Bellmunt, que s'ha de seguir pedalant. No explicarem la pujada a Bellmunt, aquest tema ja està reflexionat :-). El que toca és posar el dia el blog!!!. Amb una setmana de retard, però aquí la teniu, mini-crònica de la Pa i trago 2010...

Arriba el bon temps i comença la temporada de pedalades. El mateix dia que s'aplegaven un miler de BTTeros a la primera Volta a Montserrat en BTT, a Calldetenes se celebrava la 17ena edició de la Pa i Trago, una pedalada amb llibre de ruta que va aplegar uns 60 ciclistes. Entre els participants de la ruta llarga (35 km. que al final van ser 40) hi 2 Stoppers, BM i un servidor de vostès Spinner, i també la Judit i en Carles, dos dels companys amb els que vam fer la Pedals de Foc i farem l'Epic Trail al juliol.
El llibre de ruta estava realment molt currat i detallat, només li vam trobar un petit error en un gir a l'esquerra que dibuixat marcava a la dreta. De Calldetenes ens van fer pujar als Munts per darrera i per la pista pedregosa. Això ja començava a indicar que el recorregut seria durillo. Una vegada dalt dels Munts, carenegem pels cingles i pel GR trialero a caminar una estona de baixada... Prop de Vilanova de Sau, més pujada i més trams tècnics, i algun corriol a peu, no fos cas que no ens haguessim adonat que la pedalada l'organitzava un club excursionista.
La Judit va tenir un petit ensurt en una baixada i pocs metres després en un torrent també va anar a terra, o millor dit, a l'aigua. Per sort res greu més enllà d'una mica d'esgarrinxada i de contusió. Arribant a Sant Julià, vam enfilar la Ruta dels Molins i vam baixar ràpid cap a Calldetenes. Caram!, la una del migdia!!!!. Quatre hores llargues per fer els 40 km. És el que tenen les curses d'orientació amb trams trencacames: t'ho has de pendre amb calma... En resum: ruta distreta i en familia, un bon entrenament per la temporada que ens espera.