jueves, 14 de febrero de 2008

Vic-S, Sebastià-Creu de Gurb-Vic: 2 cims, cap bar!!!

Bonic festival de rampes criminals: 33km. de "baixada", Vic-Sant Sebastià-Creu de Gurb-Vic. Quedem a les 9 a can RD, l'Stopper truca que no pot venir. L' "efecte Punta Cana" de bon rotllo familiar s'ha acabat i ha passat mala nit. En el seu lloc, s'apunta a última hora en Joan Masoliver "Masu", amb magnífica Scott Genius de doble suspensió per anar tirant. Com que en BMX6+3C està fotent-se chuletones al País Basc, decidim fer una ruta "suau" i enfilem cap a Sant Sebastià. Collons amb les rampes, sembla que les inclinin una mica més cada setmana... Com sempre, a l'Spinner li costa escalfar però es destapa contra més dura és la pujada, i més si en Masu fa de nou Stopper i l'RD i en Lance estan de mega-ressaca (nois, ja teniu una edat, deixeu els cubates de garrafó per les noves generacions!).
A Sant Sebastià hem escalfat i ja tenim les cames per fer un trenca-ídem cap a la Creu de Gurb. El corriol final amb precipici a un costat és especialment memorable: si vols gaudir del paisatge, para la bici. Si no, perill imminent de descalabrar-se. Deixem les bicis prop del cim i pugem a fer les fotos a peu. La vista és espectacular, i la peripècia per que una senyora ens fes una foto amb la Palm d'en Lance, encara més. Crec que és la foto més llarga de la història!!!!! (i al final està desenfocada).
Després de les fotos, els 4 valents seguim i baixem per la trialera cabrona que, segons en Masu, es pot baixar sencera al damunt de la bici. Spinner i RD, Covards de la Pradera, prefereixen arribar a baix sencers i carregar amb el ferro a l'esquena.
El clam és unànim: quina gran excursió, llàstima que no hi ha bar per esmorzar en cap punt del recorregut, per això ens hem hagut de dopar com un BMX6+3C qualsevol amb "xupetins" de glucosa i guarrerides similars...
Arribem a Vic sense pràcticament haver trepitjat l'asfalt, amb en Masu una mica damnificat (però ull, que en dos setmanes ens pot donar canya, que aquest paio està molt fort) i contents d'haver passat un matí tope canyero. A la tarda, enviem SMS a en BellmuntMan per picar-lo una mica. Promet revenja al Cabrerès la setmana que ve. Continuarà....