miércoles, 26 de noviembre de 2008

Jordi Serra, l'Stopper Prehistòric




Aquí us adjunto crònica de la participació d'en Jordi Serra a la Prehistòrica, cursa celebrada diumenge passat a la Roca del Vallès:

Bé nois no ser que dir, vaig intentar tot el que vaig poder, vaig suar sang, ho vaig donar tot pels stoopers i tot hi així no vaig poder baixar de la posició 557, una cursa dura i amb moooltíiiisima gent, això si molt guapa, quina passada, uns corriols com els de la sortida d'Olost. Però més llargs i amb mes baixada i pujades del 19% duríssim.
Vaig optar com sempre a la cursa llarga, com un bon stooper, eren en principi 35Km però com sabem van acabar sent a la vora els 40Km, com podeu comprovar posició 557, tenia el dorsal 2910 amb un temps de 2:58:29, amb una mitjana de 13,28km/h. la meitat que el primer, el molt cabró va fer 1:35:22 amb una mitja de 24,85km/h queueuvist quimvaparir.
Bé m'he deixat de dir que erem unes 2000 persones entre la cursa llarga i la curta i a la llarga uns 1258 corredors.
Ara ja veig que no estem tant malament, comptant que sempre sòc l'últim, els stoopers haurieu fet un bon paper.
Només a caire informatiu, haurieu de haver vist quines bicis corrien per allà, segur que amb el preu de totes les bicis podiem comprar mitja dotzena de Ferraris.
Quiemvaparir com va la penya.bicis imponents,camares de video, fotos, gps, pulsometres....... de tot i més..
us passo la pàgina de classificacions.

No hay comentarios: