lunes, 7 de julio de 2008

Cabrerès: volta'l, que no costa res

Seguim voltant pel Cabrerès. Aprofitant un diumenge amb una mica de núvol, fem volta potent (45 km.) amb en BM i en Joan, el veí de davant de l'Spinner. Sortim de l'Esquirol, ens enfilem per asfalt per la carretera de Tavertet fins a Can Codina. Allà comencem el festival: primer baixada, després pujada, seguim pel camí del Sunyer i enfilem cap a Tavertet. Fem l'Avenc, amb en Joan i en BM, que avui va de xulo sobrat, per variar, a tot drap. Anem a parar a la carretera i enfilem cap a Can Toni, per desviar-nos abans del Coll de Rajols i fer toota la volta a Cabrera. Puja, puja, puja.... El trio segueix incansable fins a culminar els 45 km. La volta, que coneixem bé feta en sentit invers, ha sigut molt potent, només a l'abast dels més persistents. Està clar: el sector més de platja, pla i baixada, ho tindran difícil (que no impossible) per atrapar-nos. Els que som més de pujada seguim entrenant, i per que veieu que no és broma, aquí va la prova: desnivell,kilòmetres, etc.. i ull que és incomplet, perque en BM va engegar el GPS a mig camí....