jueves, 12 de julio de 2007

Estiu Stopper: crònica d'en Red Devil des d'Eivissa





L'RD ha passat uns dies a Eivissa i des d'allà ens envia crònica i fotos. El crack s'ha endut la bicicleta a l'illa, per suposat!!!!.

Evidentment benvolguts BTTeros, a part d'arrossos, gambes, musclos, apalanque dissimulat en decúbit prono veient les xatis, no m'he oblidat de la meva companya vermella i he fet un parell de sortidetes a Eivissa-Formentera.
La primera va ser una mariconadeta de 8 km per escalfar motors des de la cala on vaig deixar la family a una torre de defensa derruida on la guia prometia que hi havia una pujada només per ciclistes entrenats. Jo que m'agafo els meus 2 litres d'aigua i la pujada era com una mena de turonet qualsevol pels bellmuntsmen. Pim, pam, pum bocadill d'atún ja vaig tornar a ser a baix i amb ganes de gresca.
Dos dies després, devant la insistent reclamació de dia de sol i platja per part de les meves donetes (havent sofert prèviament les meves ànsies de coneixement de tota l'illa i els seus paratges (i fauna), tot sigui dit) les vaig deixar soles i ens vam embarcar jo i la meva RD en el fast-ferry cap a Formentera: quina passada! No us ho perdeu: el nivell de xatis no és el d'Eivissa però les meves condicions físiques fent 75km en un dia sota el sol de juliol tampoc foren com per apreciar-ho suficientment bé: total que em vaig prometre cicloturistiquejar-me tota l'illa en una jornada i ho vaig aconseguir a costa de no gaudir suficientment de les platges i de la fauna local. Tot i així, va valguer la pena i ens ho hem d'apuntar per fer una sortideta qualsevol dia d'aquestos.
Salut, Stoppers.
RD.

No hay comentarios: